قوانین و مقررات
جهت استفاده از شرایط گارانتی حتما جعبه کالا را تا پایان زمان درج شده روی کالا جهت گارانتی حفظ نمایید و از دور ریختن آن جدا خودداری شود .
توجه از چسباندن لیبل یا نوشتن توضیح ، آدرس یا هر مورد دیگری به صورت مستقیم روی جعبه کالا اکیدا خودداری کنید ، در غیر اینصورت کالا اعتبار گارانتی خود را از دست خواده داد ،
لطفا توضیحات خود را بصورت جداگانه نوشته و همراه کالا ارسال کنید.
هزینه ارسال کالاهای برگشتی یا کالاهایی که جهت گارانتی فرستاده می شود به عهده کاربر می باشد.
انصراف از خرید کاربر:
کاربر می تواند در صورتی که سفارش مورد نظرش هنوز ارسال نشده ، باید انصراف خود از خرید را سریعا به اطلاع همکاران بخش سایت برساند.
اگر پس از ارسال کالا نیز از خرید خود منصرف شوید حداکثر تا 2 روز کاری ، باید انصراف خود را به اطلاع همکاران بخش سایت برسانید .
دقت فرمایید تنها در صورتی بازگشت سفارش انجام پذیر است که کالا ، کاملا در شرایط اولیه بوده و از آن استفاده نشده باشد و هیچ گونه تغییری در شریط اولیه کالا بوجود نیامده باشد .
هزینه رفت و برگشت کالا و کلیه هزینه های مربوطه به عهده مشتری خواهد بود.
گارانتی انواع محصولات:
فلش – مموری – هارد :
تمامی کالاهای این حوزه دارای هولوگرام و تاریخ گارانتی می باشند ، از این رو توجه فرمایید جهت تحویل این دسته از کالا برای امور گارانتی لازم است به همراه کالا جعبه و هولوگرام گارانتی مربوطه یا محصولات دارای کارت گارانتی ارائه شود در غیراینصورت کالا از گارانتی خارج میگردد
همچنین وجود درب (فلش های دارای درب) و خشاب (رم های دارای خشاب) الزامی می باشد ، در غیراینصورت کالا از گارانتی خارج میگردد
لوازم جانبی :
محصولاتی دارای تاریخ گارانتی درج شده روی جعبه و یا کارت گارانتی هستند جهت پذیرش ارسال محصول به همراه جعبه و کارت الزامی می باشد ، و آخرین مهلت دریافت محصولات یک ماه قبل از اتمام تاریخ گارانتی است .
محصول فاقد گارانتی :
محصولی که در توضیحات آن ذکر شده باشد "فاقد گارانتی".
گارانتی شرکتها بر اساس سیاست کاری خودشان ممکن است تعمیر یا تعویض یا موارد دیگر باشد ،از همین رو لوازم جانبی کیا پاسخگو نمیباشد.